Monday, October 3, 2011

kwan ape macam ni!!

kenapa kite kne memahami kwan sedangkan kwan x pernah nk memahami kita,,,,aq memang trpukul dgn masalah ni,,,,tolong lah,,,,,aq dh pening dh dgn sume mslah ni,,,rse mcm nk pindah je dri sek tu,,,,nk kena melihat muka si gagak tu,,,,dye dh la wat kwan aq trseksa,,,,pas 2 siap ugut2 lgi,,,,aq memang benci org mcm tu,,,,dh la sombong,,,hisshhh,,,,kwan aq plak layan jer,,,,aq kalaw dh kata bnci,,,memang bnci la,,,,1 lgi yg aq stress sngt,,,,membe aq kta dlm mse 2 mnggu dye akn putus kn gagk tu,,,,tpi ape yg jdi selepas 2 mnggu tu,,,,dye boleh ajk gagak tu pergi psar lelong dgn aq sekali,,,,x panas plak hti aq,,,nsib bek adiq aq g sekali,,,,law x aq blik sorg2,,,,,lntak la dye nk g mana pon,,,,,aq x kesah dh mse tu,,,,,paz tu nmpk sngt yg dye lbih memlih gagk tu brbanding kawan dye,,,,dye boleh lari duduk tempat lain dlam kelas,,,,aq sabr jer,,,,xde org nk kawan dgn aq pon xpe,,,,aq xkesah,,,,,biar la aq hidup berseorangan,,,,aq redha,,,,walau xde kwan sekali pon,,,,,aq rse mcm nk menjerit jer,,,,tngok la esok aq g pntai ke....xde sape aq nk luahkan maslah ni,,,,aq ade blog jer tmpat aq nk luahkan,,,,,e'eh dye boleh buat aq mcm ni,,,,,

No comments:

Post a Comment