Monday, December 26, 2011

kesedihan,,,,24/12/2011

aq sediyh giler hri ni,,,,bile aq dpt pnggilan telefon dri mak aq,,,,dye suruh ayh aq dtg rmh dye,,,,aq pun follow la,,,,smpai jer rmh mak,,,aq mendengar tangisan bak,,,,bila aq dpat taw tok sening dh meninggal,,,,,sedih yg amat dlam,,,,aq seperti tidak dpt menerima,,,,,aq dh anggap dye mcm atok aq sendiri,,,,,aq kesian tengok dye menderita  sakit yg dialami,,,,,dye tidak dpat menguruskan diri nye lagi setelah dye jtuh dri bilik air,,,,dpt la aq jage dia mse aq duduk dgan mak sementara sedang menunggu hari ujian lesen tu,,,,aq suap dia makan,,,aq tolong bak mandikan,,,aq tolong angkat,,,,bgi minum air,,,,,bila aq duduk dlm bilik dye,,,,aq ingt semua tu,,,,,,pda malam sebelum dia meninggal,,,aq bagi dia minum air,,,,n aq dpat angkat dye ke tilam untuk kali yang terakhir,,,,aq dapat meratap wajah dia kali yang terakhir,,,,tpi aq x dapat berada disamping dia waktu dye hembuskan nafas yang terakhir,,,,,aq ingt mse aq dendang kn org bace surah yasiinn dlm laptop aq,,,,dye mendengar dan menghayati,,,,dua hari sebelum dye meninggal,,,aq bagi dye minum,,,,lpaz bgi minum air tu,,,,dye ucap kat aq "terima kasih tok cu,,,,,terima kasih tok cuu,,," bnyk  kali dye ulang ayt yg sme 2,,,,,aq dpat sedekahkan al-fatihah je dgan bace yasiinn untuk dye,,,,semoga roh tok dpat diterima disana,,,,

No comments:

Post a Comment